Warunki Współpracy/ Dostawy, płatności i inne

Darmowa dostawa

Dla zleceń o wartości powyżej 300 zł netto darmowa dostawa w jedno dowolne miejsce na terenie całej Polski.

Na wczoraj

Nasi kurierzy docierają do klienta na terenie Warszawy od 15 do 120 minut po zakończeniu produkcji.

Przelewem

Już od pierwszego zamówienia możliwa bezgotówkowa forma płatności w tym także z odroczonym terminem.

Aktualnie dostępne opcje odbioru:

Odbiór Osobisty

Bezpośrednio w drukarni zaraz po zakończeniu pracy w Warszawie na Olszynki Grochowskiej 18. Znajdujemy się niedaleko pętli tramwajowej Gocławek. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 17tej. Jednak często pracujemy dużo dłużej i można się umówić telefonicznie na odbiór w innych godzinach.

Dostawa Kurierem

Koszt przesyłki 30 zł netto. Dla zleceń powyżej 300 zł netto przesyłka kurierem gratis. Dostawa na terenie Warszawy na ten sam dzień lub następny roboczy. Do pozostałych miast w Polsce na następny dzień roboczy. Kurierzy lokalni jadą bezpośrednio z drukarni do klienta co gwarantuje krótki termin i bezpieczeństwo paczki. Oczywiście jest także możliwość przysłania do nas własnego kuriera. Aby skorzystać z darmowej dostawy należy zdeklarować dostawę kurierem przed zatwierdzeniem zlecenia do druku wraz z adresem doręczenia i osobą odpowiedzialną za odbiór.

Możliwe metody płatności:

Płatność Gotówkowa

Płatność dokonywana przy odbiorze prac z drukarni. Nie możliwa dla prac wysyłanych kurierem. Dostępna bez ograniczeń od pierwszego zamówienia. Maksymalna kwota dla nowych klientów to 2000 zł. Większe zamówienia wymagają przedpłaty lub ustalenia limitu kredytowego.

Przedpłata Przelewem

Przedpłata przy składaniu zamówienia na podstawie pro formy lub faktury finalnej. Potwierdzenie przelewu gwarantuje wykonanie zamówienia na dowolną kwotę. Dostępna przy wszystkich formach dostarczania i od pierwszego zamówienia.

Przelew z odroczonym terminem zapłaty

Forma dostępna dla stałych klientów. Limit kredytowy ustalany indywidualnie (domyślnie 2000 zł). Termin płatności ustalany indywidualnie (domyślnie 7 dni). Dostępny do trzeciego zamówienia dla każdej formy dostawy. Wymagane jest przysłanie dokumentów rejestrowych firmy w postaci skanów w PDF mailem. KRS, REGON, NIP dla jednostek z osobowością prawną. REGON, NIP i SKANY DOWODÓW wszystkich wspólników z czytelnym numerem PESEL i ADRESEM dla osób fizycznych i spółek nie posiadających osobowości prawnej.

Formy zapytań cenowych:

Ceny ze Strony

Na naszej stronie w menu „Produkty” znajdziecie Państwo spis większości prac jakie wykonujemy wraz z ich przykładowymi cenami. Ceny te nie są ofertą w rozumieniu polskiego prawa i mogą ulec zmianie bez uprzedzenia. Jednak zdarza się to rzadko i przy składaniu zamówienia czy zapytaniu możemy się nimi posługiwać. Wpisanie ceny z cennika przyspiesza proces akceptacji zamówienia. Potwierdzenie ceny poprzez wiadomość mailową od pracownika PaperPlane nadaje jej status oferty ważnej minimum 7 dni.

Zapytania za pomocą E-mail

Podstawowa forma zapytań dla prac nie standardowych lub nie wycenionych w cenniku. Jeśli jakaś specyfikacja w cenniku jest nie jasna jest to także najlepsza forma na potwierdzenie ceny czy specyfikacji. Pytania należy wysyłać wraz z pełną specyfikacją tj.

  • Wymiary pracy w milimetrach (jeśli jest składana to wymiar przed i po złożeniu)
  • Kolorystyka (kolor czy mono)
  • Gramatura papieru lub jej potoczne określenie (np. papier cienki ulotkowy, papier biurowy itp.)
  • Nakład (jeśli nie znamy dokładnie to przynajmniej orientacyjny)
  • Wymagany czas realizacji od momentu przysłania, zatwierdzenia projektu.

Tak przygotowane zapytanie pozwala nam łatwo określić technikę druku, która dla tej pracy będzie najtańsza oraz szybko przedstawić ofertę cenową.

Zapytania należy przesyłać tylko i wyłącznie na adres biuro@paperplane.pl.

Nie udzielamy informacji o cenach drogą telefoniczną

Składanie zamówienia:

Zamówienia tylko na e-mail

Aby wykonać dowolną pracę w drukarni PaperPlane należy złożyć zamówienie poprzez e-mail. Pod adres biuro@paperplane.pl wysyłamy pełną specyfikację pracy oraz gotowy projekt (ewentualnie link do niego) albo zamówienie na jego wykonanie z jednoznacznym poleceniem druku (np. proszę o druk ...). Jeśli praca była wcześniej wyceniona lub jej cena znajduje się na naszej stronie otrzymują Państwo potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Od tego momentu zamówienie jest już realizowane i może nie być możliwości jego wstrzymania czy zmiany. W nagłych przypadkach prosimy o kontakt pod numer 607-77-44-66 aby wstrzymać / zmienić zamówienie. W ramach możliwości staramy się reagować jak najszybciej jeśli jest technicznie taka możliwość.

Odpowiedzialność za poprawność projektów

Drukarnia PaperPlane nie bierze odpowiedzialności za błędy / złą jakość przysłanych projektów. Każdy projekt wykonany / poprawiony przez naszych grafików przed drukiem wysyłany jest do akceptacji przez klienta i także po akcepcie nie podlega reklamacji, nawet jeśli błąd popełnił nasz grafik.

Funcjonujemy dla Was, nie odwrotnie

Oczywiście pomimo powyższego stanowiska robimy wszystko aby sprawdzić najdokładniej przysłane i wykonywane u nas projekty i jeśli zauważymy jakieś błędy lub elementy, które mogą wpłynąć na jakość druku informujemy o tym klienta. Jednak proszę mieć na uwadze, to że jeśli praca wykonywana jest w trybie pilnym możemy nie mieć na to czasu. Niezależnie od tego na kim spoczywa odpowiedzialność za błędną lub w inny sposób nie zadowalającą klienta pracę proszę zgłaszać do nas wszelkie uwagi. Zawsze staramy się aby klient był zadowolony z naszych usług i jesteśmy skłonni do wielu odstępstw od naszych zasad aby tylko efekt końcowy był w pełni akceptowalny.

Parametry jakie musi spełniać projekt do druku:

Specyfikacja techniczna
  • Projekt powinien być przygotowany w formacie PDF w wymiarach docelowych brutto. Możliwe jest przysłanie plików JPG, TIFF czy PNG oraz w formatach zgodnych z pakietem ADOBE np. AI czy PSD. Należy jednak pamiętać że każdy inny format będzie konwertowany na PDF więc jeśli jest taka możliwość bezpieczniej jest jeśli konwersji tej dokona klient aby zaobserwować ewentualne rozbieżności po konwersji.
  • Wszystkie teksty w projekcie powinny być zamienione na krzywe. Jeśli musimy poprawić jakieś teksty w drukarni to proszę tej operacji nie wykonywać ale w pliku PDF lub załączniku muszą znaleźć się wszystkie fonty użyte w pracy.
  • Kolory powinny znajdować się w palecie CMYK. Jeśli tak nie będzie w procesie druku zostaną one prze konwertowane. Nie polecamy używania kolorów specjalnych np. pantone lub nie drukowanych znaczników czy przeźroczystości. Tego typu elementy mogą dać efekt inny od spodziewanego w druku. Jeśli do pliku załączony jest profil kolorystyczny, z którego mamy skorzystać proszę o tym napisać przy składaniu zamówienia (domyślnie nie korzystamy z załączonych profili)
  • Wszystkie elementy nie wektorowe powinny być w rozdzielczości minimum 300 dpi

Zawartość merytoryczna
  • Projekt powinien posiadać minimum 3 mm spadu z każdej strony, chyba że praca tego nie wymaga (białe tło i żaden z elementów nie dotyka do linii cięcia)
  • Elementy istotne, które w żadnym razie nie mogą być ucięte muszą być odsunięte od linii cięcia o minimum 4-5 mm.
  • Przy projektowaniu proszę brać pod uwagę, że tolerancja przesunięcie cięcia wynosi +- 2 mm oraz tolerancja przekosu +- 2mm, więc nie należy umieszczać przy krawędziach ramek lub innych elementów równoległych do do nich, aby te odchylenia nie były widoczne gołym okiem.

Bardziej szczegółowe informacje na temat przygotowywania projektów wraz z przykładami i pomocnymi informacjami znajdują się w pliku Specyfikacja

Metody Reklamacji

Poprzez e-mail

Wszystkie reklamacje powinny być zgłaszane poprzez pocztę e-mail na ten sam adres, na który składane było zamówienie. Niezależnie od tego po czyjej stronie leży wina za błędnie wykonaną pracę zachęcamy do kontaktu z nami. Naszym głównym celem jest Wasze zadowolenie i zawsze jesteśmy skłonni do rozwiązań kompromisowych niezależnie czy wina leży po naszej stronie czy nie. Prace wykonane błędnie lub w nie zadowalającej jakości z winy drukarni wykonujemy jeszcze raz bez dodatkowych opłat. Reklamowany produkt musi zostać w tym przypadku zwrócony do drukarni. Jeśli wykonanie pracy powtórnie w dobrej jakości i wymaganym terminie jest nie możliwe z przyczyn technicznych wystawiamy fakturę korygującą i zwracamy pieniądze lub stosujemy inną formę rekompensaty akceptowalną przez klienta (np. rabat na przyszłe zamówienia).

Copyrights © 2013 & Paper Plane sp. z o.o.